2015. február 17., kedd

Még mindig az alvásról

Úgy látszik az alvási problémák nagyon sok ember életét keserítik meg. Hozzám is sokan fordulnak, talán nem is véletlenül, hiszem jómagam is nagyon rossz alvó voltam korábban.
Nehezen aludtam el, ha pedig éjszaka felébredtem nagyon sokára tudtam csak elaludni újra. 2 vagy 3 hónapig szedtem a Fehérvirágú vadgesztenye, Szilfa és Olajfa keveréket, és az alvási problémáim teljesen megszűntek.

Nemrég kaptam hírt az egyik ismerősömtől, hogy nála 2 adag általam készített keverék (azaz kb. 9-10 hét szedés) oldotta meg szintén teljes mértékben ezt a problémát.
A további problémáktól függően kell összeállítani a keveréket, természetesen nem mindig a fent említett 3 virágból állót kell szedni alvászavar esetén.

Az ismerősömnek például Vörösvirágú vadgesztenyét is kellett tenni a személyre szabott keverékébe, mert nagyon aggódott a már nagykorú fiáért. Nyilvánvaló, ha ilyen jellegű aggodalmak gyötörnek bennünket, akkor az alvásunk sem mindig nyugodt.

Mint már többször írtam a gyermekek esetében pedig nagyon sokszor a félelmek gátolják a jó alvást.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése